fbpx
Online magazín

Interní časopis. ČPP komunikuje se svými zaměstnanci

Interní komunikace. Průběžně mluvit s lidmi ve firmě je velmi důležité. Zejména v situaci, kdy vaše firma má stovky zaměstnanců, bohatou organizační strukturu, a leckterá informace se tak může po cestě ztratit. Jedním z oblíbených nástrojů vnitřního marketingu firem je časopis pro zaměstnance. Třeba takový, který jsme pomohli přivést na svět České podnikatelské pojišťovně (ČPP).

Jedná se o online magazín, ve kterém každé dva měsíce přibydou aktuality, rozhovory a zajímavé postřehy. Všichni zaměstnanci jedné z největších pojišťoven u nás se tak pravidelně mohou dozvědět vše o strategických cílech, novinkách v produktech, firemních akcích, spolupracovnících z poboček rozesetých po celé republice nebo třeba změnách ve vedení společnosti.

Rozhodli jsme se pro elektronický firemní časopis z mnoha důvodů. Skoro všichni naši lidé pracují na počítačích a informace získávají především online. Aktualizace newsletteru není složitá. A díky vyhledávači všichni snadno najdou i ty informace, které jsme zveřejnili před nějakým časem a stále platí,“ pochvaluje si Renata Houštecká, specialista interní komunikace ČPP.

Interní časopis společnosti ČPP běží na webové stránce cppinfo.cz, přístup do jeho obsahu je však chráněný heslem. Podívejte se na několik vizualizací prostředí, do kterého si zaměstnanci pojišťovny chodí pro novinky.

Webová stránka, grafika i obsah

O co jsme se v Amdenu postarali? Připravili jsme strukturu webu, odsouhlasili si wireframy, naprogramovali web a oblékli jej do firemních barev ČPP. Microsite jsme zkrátka s klientem připravili tak, aby co nejlépe sloužil svému účelu: byl přehledný, měl jasnou strukturu s pravidelnými (i občasnými) rubrikami a také umožňoval jednoduchou editaci obsahu – textů, obrázků a video příspěvků.

Rubriky firemního online časopisu, které plníme

  • obsah čísla (s prokliky přímo na články)
  • úvodník (textový nebo video)
  • velký rozhovor (textový nebo video)
  • produktové novinky (včetně video)
  • marketingové kampaně
  • strategie
  • z regionů
  • novinky z trhu
  • skupina Vienna Insurance Group
  • společenská odpovědnost
  • HR novinky
  • interní kampaně
  • pozvánky na akce nebo tipy na výlety
  • anketa
  • soutěž

Vytvořením online newsletteru ale naše spolupráce s klientem neskončila, spolupracujeme totiž na vzniku každého čísla. „Články a další obsahové prvky připravují přímo lidé ze společnosti ČPP. Následně do nich ale redakčně zasahujeme a navrhujeme zejména textové úpravy. A nakonec web naplníme novým obsahem,“ přibližuje jeden z našich online projektů projektová manažerka Klára Synčáková.

A pak je tu ještě jedna důležitá věc – zpětná vazba. Webová stránka je napojená na Google Analytics, aby náš klient dostával přesné informace o návštěvnosti a čtenosti jednotlivých článků. Jak pro vyhodnocení dopadu interního marketingu na zaměstnance, tak pro úpravy obsahu dalšího vydání newsletteru.

 

 

Náš klient – špička mezi českými pojišťovnami

Česká podnikatelská pojišťovna je jednou z největších univerzálních pojišťoven na českém trhu. Svým klientům nabízí moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Má šestici regionálních ředitelství, stovku poboček a 220 kanceláří na celém území ČR. Na českém pojistném trhu působí již od roku 1995. Společnost je součástí pojišťovací skupiny Vienna Insurance Group.

 

 

Zastavte se na kafe.

Kontaktujte nás,
těšíme se na vás

Kontakt