Video

Tiskovka i kontakt se zákazníky.
Všechno díky videu

Video formátem lze nahradit řadu aktivit. Alespoň dočasně. A možná i dlouhodobě. Takové bylo naše hlavní krédo pro zakázku od společnosti Wienerberger, největšího světového výrobce cihel a jedničky na evropském trhu s pálenými taškami. Vytvořili jsem pro něj a ve spolupráci s ním sérii tří video prezentací, které se točily okolo jednoho produktu – e4 domu s téměř nulovou spotřebou energie.

Naši kolegové z Wienerbergeru měli původně v plánu netradiční event spojený s kolaudací vzorového domu e4. Součástí téhle akce měla být tisková konference pro novináře, detailní prohlídka domu a všech jeho specifik pro potenciální zákazníky a také představení partnerů projektu – firem, které se podílejí na projektu zdravého cihlového domu e4. Ať už šlo o střechu, okna a dveře nebo třeba vzduchotechniku. Z eventu sešlo kvůli epidemiologické situaci u nás i ve světě. Ale firma nechtěla o tuhle plánovanou aktivitu přijít.

 

 

Řešení místo zrušení: představení jedinečného produktu ve třech krocích

A tak jsme navrhli, že nahradíme každý z dílků prezentace jedním krátkým filmem. Bude trvat 2–3 minuty a vejdou se do něj přitom všechny důležité informace i zajímavosti pro každou cílovou skupinu. Odborné věci pro píšící žurnalisty. Užitné vlastnosti a design nového rodinného domova pro jeho budoucí obyvatele. A materiály a technologie od jednotlivých partnerů.

A tak se i stalo. Ve spolupráci jsme vytvořili scénář ke každému video snímku. V hlavní roli s Danielem Uskokovičem, který zdravému domu e4 nejen perfektně rozumí, ale dokáže o něm taky skvěle mluvit. Video materiál jsme měli v kufru během jednoho natáčecího dne. Na ten jsme navázali standardními pracemi v postprodukci – střih, grafika, titulky, hudba… a postupně s klientem vyladili výstup k dokonalosti. „Každé z videí má svého příjemce. A v každém z nich se nám ve spolupráci s agenturou Amden podařilo na poměrně malé časové ploše zachytit to zásadní, co jsme o našem konceptu domu e4 chtěli říct a co jsme chtěli ukázat,“ potvrzuje Pavla Peterková, vedoucí marcom & branding společnosti Wienerberger/Tondach.    

Pak už videa mohla vyrazit do světa. Po Česku i za hranice. A aby nám všude rozuměli, opatřili jsme spoty ještě anglickými titulky. To už je opravdu detail… ale na ten my si potrpíme.

 

Zastavte se na kafe.

Kontaktujte nás,
těšíme se na vás

Kontakt