Online kampaň

30 let společnosti Betonpres
aneb jak se slaví „po střechařsku“

A co jste dělali Vy na své 30. narozeniny? Vzpomínali jste? Rekapitulovali svou dosavadní životní cestu? Možná jste trochu bilancovali. Určitě jste ale pořádně slavili! Nejinak tomu je i u společnosti Betonpres, která v roce 2023 oslaví 30 let od svého vzniku. 

Pro Amden, který má na starosti marketingovou komunikaci Betonpresu, představovalo kulaté výročí jednoznačně výzvu.  

„Oslava výročí Betonpresu jde dál, než je obvyklé výroční ‘minimum’ obsahující tiskovou zprávu, pěkné firemní video a možná k tomu zážitkový event pro zaměstnance nebo zákazníky. Oslavujeme navíc také s lidmi,“ říká marketingový stratég Amdenu Veronika Svobodová.

Společnost Betonpres, výrobce betonových střešních krytin z jihočeského Kočína, se totiž může pochlubit příběhem jako z pohádky: 

„Jednou, kdysi dávno, se Miroslav Ponec rozhodl s několika známými založit firmu na výrobu střešních tašek. Ti však z projektu záhy odešli a on zůstal sám. Tak docela sám zas ale nebyl ‒ měl totiž bratra Eduarda, a když mu představil svůj nápad a vysvětlil situaci, Eduard se do projektu Betonpres odvážně pustil s ním. Rodinnou firmu Betonpres, takovou, jaká je dnes, vybudovali společně.“

Výroční web i Soutěž o 3 střechy

Rozhodli jsme se, že chceme tento příběh i hodnoty společnosti, které se po 30 let její existence nezměnily, „ozvučit“ se vším všudy. A tak vznikly webové stránky, které budeme po celý výroční rok plnit aktualitami i zajímavostmi o firmě ‒ ze současnosti, ale i z její historie. Navrhli jsme vzhled, vytváříme obsah a staráme se, aby stránky navštívilo co nejvíce lidí.

Web www.betonpres30let.cz plní ale účely hned 2 – přiblížit lidem značku Betonpres, její historii a hodnoty, na kterých staví, a zároveň je i místem, kde Betonpres ke svým narozeninám rozdá dárky. Těmi jsou 3 střechy v hodnotě 330.000 Kč – úplně zdarma. S nápadem rozdat u příležitosti svého výročí lidem pár střech zdarma přišel klient sám. Realizace i průběh soutěže byl na Amdenu.

Do Soutěže o 3 střechy mohou lidé přihlašovat své projekty, které potřebují novou střechu, a to až do 31. 3. 2023. Pro jednotlivé projekty pak může kdokoliv hlasovat či projekt sdílet na sociálních sítích. Projekt s největším počtem hlasů získá jednu novou střechu. Další 2 výherce vybere odborná porota a porota mediálního partnera, jehož podporu jsme pro soutěž získali.

Kampaň

Propagaci Soutěže o 3 střechy jsme odstartovali mimo jiné na veletrhu Střechy Praha, kde měla společnost Betonpres výstavní stánek. Spojili jsme se taktéž s mediálním partnerem, rádiem Blaník, které jakožto jedno z největších a nejvýznamnějších českých rádií sympatizuje s tradičními českými firmami a přijalo soutěž za svou. Betonpres a Soutěž o 3 střechy rozezní éter rádia Blaník na 3 měsíce v moderátorských vstupech, reklamních anoncích i na webu a sociálních sítích rádia. Porota rádia Blaník bude také vybírat i jednoho ze tří výherců.

Poslechněte si rozhovor s Michalem Poncem, zástupcem společnosti Betonpres, v podcastu rádia Blaník Zlaté české ručičky.

Zastavte se na kafe.

Kontaktujte nás,
těšíme se na vás

Kontakt