Společnost ARFiN se zaměřuje na 2 hlavní oblasti ‒ pojištění pohledávek a prodej firem. Působí jako zprostředkovatel a pro své klienty je plnohodnotným partnerem a průvodcem touto specifickou oblastí.
Spolupráce se společností ARFiN probíhala hned na několika úrovních. Vytvořili jsme novou korporátní identitu, která udala společnosti vizuální směr, a v rámci jednotného image značky postavili webové stránky, které zároveň spravujeme i průběžně aktualizujeme. V další fázi jsme spustili výkonnostní kampaň na zvýšení povědomí o značce, která probíhala téměř 2 roky. Kampaně byly zaměřené na brand awarness a zároveň na dvě hlavní oblasti působení společnosti. Pomocí bannerových i textových inzerátů jsme zajistili návštěvnost webu arfin.cz.
Ke komunikaci s veřejností a potenciálními klienty společnosti ARFiN využíváme 3 klíčové marketingové kanály.
Další informace o spolupráci se společností ARFiN se dozvíte zde.