Online kampaň

Společnost ARFiN dostala kompletní balíček.

Společnost ARFiN se zaměřuje na 2 hlavní oblasti ‒ pojištění pohledávek a prodej firem. Působí jako zprostředkovatel a pro své klienty je plnohodnotným partnerem a průvodcem touto specifickou oblastí. 

Spolupráce se společností ARFiN probíhala hned na několika úrovních. Vytvořili jsme novou korporátní identitu, která udala společnosti vizuální směr, a v rámci jednotného image značky postavili webové stránky, které zároveň spravujeme i průběžně aktualizujeme. V další fázi jsme spustili výkonnostní kampaň na zvýšení povědomí o značce, která probíhala téměř 2 roky. Kampaně byly zaměřené na brand awarness a zároveň na dvě hlavní oblasti působení společnosti. Pomocí bannerových i textových inzerátů jsme zajistili návštěvnost webu arfin.cz. 

 Ke komunikaci s veřejností a potenciálními klienty společnosti ARFiN využíváme 3 klíčové marketingové kanály.  

  • Newsletter zaměřený na oblast prodeje firem obsahuje aktuality, case study apod.  
  • V newsletteru týkajícím se pojištění pohledávek se mohou klienti dočíst o aktualitách z obchodu i o tom, jak si stojí obchodní trhy v ČR i ve světě. Cílem newsletterů a mailingů na specifický a úzký okruh zájemců je dostávat potenciální zájemce na web spol. ARFiN a předávat aktuální informace z oboru.

  • Na starost máme i sociální síť společnosti Arfin, konkrétně LinkedIN, kde spravujeme firemní profil a dbáme na grafickou jednotnost osobních profilů jejích zaměstnanců.  

 Další informace o spolupráci se společností ARFiN se dozvíte zde.   

Zastavte se na kafe.

Kontaktujte nás,
těšíme se na vás

Kontakt