Co je základem dobrého eventu? Zábavný program? Vtipný moderátor? Chutné jídlo? Kvalita firemní akce, ať už se jedná o teambuilding, firemní večírek, akci pro partnery, akci pro zaměstnance, konferenci či family day, závisí na mnoha faktorech a detailech. Jedním z těch důležitých faktorů je i zvací proces. V Amdenu pro tento účel tvoříme pro naše klienty speciální microsite.
Díky speciální zvací microsite odpadá klientovi starost s pozvánkami. Může mít hned několik různých funkcionalit a modulujeme ji dle potřeb a přání klienta.
Tou primární funkcí je registrační formulář, prostřednictvím něhož může host potvrdit či odmítnout svou účast na akci. Klient tak má o počtu účastníků v reálném čase okamžitý přehled. Přístup do registračního formuláře se dostane k účastníkům personalizovanými e-maily.
Online microsite je zároveň perfektní platformou pro poskytnutí veškerých potřebných informací o akci. Účastníci se tak mohou na jednom místě dozvědět nejen o času a místě konání, ale i o programu, o případném ubytování, parkování, dress code a dalším, a mohou na microsite provádět výběr např. obědového menu, pokoje, dopravy apod. Zvací stránka je současně nativním prostorem pro získávání zpětné vazby od účastníků. Samozřejmostí je i tvorba vícejazyčných verzí.
Součástí naší práce je i pravidelné reportování přihlášení, reakcí a odpovědí účastníků, díky čemuž lze proces přípravy firemní akce přizpůsobovat reálným údajům.
Veškerá komunikace spojená s eventem – od dané microsite a jejích záložek až po rozesílané e-maily musí mít jednotný háv a vizuálně „hrát“ s grafikou samotné firemní akce. Hosté tak mohou být již předem naladění na to, co je na nadcházející akci čeká – na konkrétní téma či třeba jen na atmosféru, kterou na eventu zažijí.
Speciální zvací online microsite jsme připravovali např. pro vánoční večírek a interní eventy společnosti PENNY, pro akci k 30. výročí společnosti Blum, oslavu 18 let Vysoké školy CEVRO či konferenci marketingových manažerů skupiny Austrotherm.