Jen chvilku si ve společnosti Wienerberger lámali hlavu s tím, jak originálně osloví své zákazníky a obchodní partnery před Vánoci a poděkují jim za spolupráci v končícím roce. Navrhli jsme jim, aby vyzkoušeli náš speciální „ježíškovské“ webovky a pustili se společně do práce.
Online Ježíšek od Amdenu je vlastně taková vánoční hra, které vyžívá speciální webovou stránku a cílený e-mailing. Klienty a partnery firmy jsme oslovili úvodním mailem, kde jsme jim vysvětlili velmi jednoduchý herní princip. Na interaktivním webu si vybrali svého Ježíška, který se jim nejvíc zamlouval – ve Wienerbergeru jich bylo hned sedm. Každý z nich byl jiný a každý měl připravené jiné vánoční překvapení. To si za pár dnů všichni obdarovaní rozbalili u sebe doma nebo v kanceláři…
„Oslovili jsme téměř 200 klíčových kontaktů z firemní databáze klienta a více než 71 % z nich se zapojilo a vybralo si svého Wienerberger ježíška,“ řekla projektová managerka Veronika Svobodová.
Vánoční online hra dokázala podpořit sváteční náladu. Především se ale stala prostředkem pro vtipné a nenucené oslovení obchodních partnerů společnosti Wienerberger a rozvíjení vztahů s nimi v situaci, kdy je osobní setkávání velmi komplikované.