Věčná otázka, která koluje v hlavách tisíců lidí – z čeho dům? Jednoznačná odpověď neexistuje. Existuje ale web Zčehodům, jenž srozumitelnou formou radí všem, kteří uvažují o stavbě domu tzv. svépomocí. Nezávislý web předkládá všechny potřebné informace a nechává na čtenářích, aby na jejich základě sami posoudili, co je pro jejich potřeby lepší. A právě pro web Zčehodům jsme připravovali online kampaň i grafické bannery.
Marketingová online kampaň zaměřená na český a slovenský trh trvala 6 měsíců a jejím úkolem bylo představit lidem web Zčehodům. Naším úkolem bylo kampaň naplánovat, vytvořit poutavou kreativu, jež obsahovala textové a grafické bannery i pohyblivé formáty ve formě animací a GIFů a celou kampaň zrealizovat.
„Videa, jakožto komfortní formát pro sdělování obsahu, vládnou dobou ‒ ne vždy jsou ale pro daný účel typově nebo ekonomicky vhodná. Proto jsme kampaň Zčehodům rozhýbali pomocí GIFů a animací, což je nízkorozpočtový, avšak velice efektivní způsob, jak odvyprávět příběh. Když známe očekávání a možnosti klienta, vždy najdeme vhodné řešení,“ shrnuje projekt jeho manažerka Veronika Svobodová.