Několik generací pracujících pospolu a neustále se rozšiřující výroba ‒ to je Betonpres ‒ rodinná firma z jižních Čech a jeden z nejvýznamnějších výrobců betonové střešní krytiny. Společnost Betonpres je unikátní kombinací výroby vysoce kvalitních produktů a lidského přístupu firmy, které leží na srdci střecha české rodiny. Amden pro tuto firmu vytváří a realizuje marketingovou komunikační strategii.
Po mnoha workshopech se zástupci firmy i průzkumech veřejného mínění jsme marketingovou komunikaci postavili na hodnotách společnosti, jako jsou kvalita, poctivost i udržitelnost a spustili celoroční brand awarness a produktové PPC kampaně. Cílem placených kampaní bylo oslovení nejširší veřejnosti a zvýšení povědomí o značce. Produktová kampaň se zaměřila na propagaci novinky v portfoliu společnosti Betonpres ‒ černou střešní tašku.
Pro splnění těchto cílů jsme potřebovali:
Jedním z důležitých bodů je i dodržování jednotného komunikačního tónu ‒ společnost Betonpres jde cestou odborně-popularizační, která má za cíl srozumitelně a lidsky předat informaci i těm, kteří se v “střechařském“ oboru nepohybují. Cílovou skupinou tak byli hlavně pokrývači, ale třeba i lidé, kteří chtějí začít stavět a hledají vhodnou značku.
V rámci sociálních sítí Facebook a Instagram tvoříme kompletní obsah, texty, grafiku a zajišťujeme, aby se příspěvky dostaly k publiku formou placené reklamy a tzv. darkpostů. Obsahem příspěvků pro webové stránky společnosti i sociální sítě bývají například aktuality, produktové články či návody, jak při stavbě střechy postupovat. Vytváříme tak pravidelný proud novinek – produktových i technologických – součástí jsou i volnočasová témata.
Kompletní informace o spolupráci se společností Betonpres najdete zde.